جانم بگیر
عکس عاشقانه ، تک بیتی ، دو بیتی ، جمله های ناب عاشقانه
عکس عاشقانه ، تک بیتی ، دو بیتی ، جمله های ناب عاشقانه




مهیار رحیمی

 

 

 

جور گل بلبل کشید و فیض گل را باد برد


بیستون را عشق کند و شهرتش فرهاد برد



مهیار رحیمی





جان از من و بوسه از تو،بستان وبده


زین داد وستد، مشو پشیمان و بده



مهیار رحیمی




جذاب ترین مرحله ای عشق همین است


ازمن تو همان چیز بخواهی که ندارم



مهیار رحیمی


جان خوشست اما نمیخواهم که جان گویم تو را


خواهم از جان خوشتری باشد که آن گویم تو را



مهیار رحیمی


جمعي که چون قلم پي گفتار ميروند

چون طفل ني سوار به جايي نميرسند



مهیار رحیمی





جز ياد تو در دلم قراري نبود

اي دوست به جز تو غمگساري نبود

ديوانه شدم زعقل بيزار شدم

خواهان تو را به عقل كاري نبود



مهیار رحیمی




جام در دست به صحراي قيامت آيد

هر که از گردش چشمان تو مدهوش شود



مهیار رحیمی





جهان مست از می نام تو باشه

دو بیتی بسته ی کام تو باشه

شناسنامم زمانی کامله که

تو برگ دومش نام تو باشه



مهیار رحیمی






جانم بگیر و صحبت جانانه ام ببخش

کز جان شکیب هست و زجانان شکیب نیست



مهیار رحیمی




چون مـيروي بي من مرو


اي جان جان بي تن مرو



مهیار رحیمی




چه شدي پنجره ي شوق چرا بسته شدي


شايد از هم نفسي با دل ما خسته شدي



مهیار رحیمی





چگونه شاد شود اندرون غمگينم؟


به اختيار كه از اختيار بيرون است





مهیار رحیمی




چهل شب است که خواب غروب مى بینند


پرنـدگـان غـزل مـرده زمیـن بـى تو...........



مهیار رحیمی




چراغی کهنه ام وقت است خـاموشم کنی ، کم کم


مــن آن افســانــه ام بایـــد فـراموشم کنی ، کم کم



مهیار رحیمی





چه شیرین آمدی شوری به دل انداختی، رفتی


نگاهی کردی و کار دلم را ساختی، رفتی



مهیار رحیمی




چو دیدم خوار خود را، از در آن بی وفا رفتم


رسد روزی که قدر من بداند، حالیا رفتم



مهیار رحیمی





چه داند کسی غیر پروردگار


که فردا چه بازی کند روزگار؟



مهیار رحیمی





چو عاشق می شدم گفتم که بردم گوهر مقصود


ندانستم که این دریاچه موج خون فشان دارد



مهیار رحیمی





چه کنم دست خودم نیست که یادت نکنم

خواستی گل نشوی تا به تو عادت نکنم ...



مهیار رحیمی




چرا قصد سفر كرد او ز پيشم

چرا من از دهانش گفت بيشم

چه ديد از من كه وقت رفتنش گفت

اسير دست رؤياهاي خويشم



مهیار رحیمی




چرا آخر تو باما جنگ داري

حديثي تازه از نيرنگ داري



مهیار رحیمی





چو نی می نالم از داغ جدایی

دریغا ای نسیم آشنایی

چنان گشتم غبار آلود غربت

که نشناسم که خود بودم کجایی



مهیار رحیمی








حـلاج پـیـشـه ایـم و دانـیـم که عاقبت


با حلقه های موی تو بر دار می شویم



مهیار رحیمی





حکایتی ز دهانت به گوش جان من آمد


دگر نصیحت مردم حکایتست به گوشم



مهیار رحیمی





حریم عشق را درگاه بسی بالاتر از عقل است


کسی ان استان بوسد که جان در استین دارد



مهیار رحیمی





حالت سوخته را سوخته دل داند و بس


شمع دانست که جان دادن پروانه ز چیست؟



مهیار رحیمی





حاصل کار جهان غير پريشاني نيست

فکر شغل دگر و کار دگر بايد کرد



مهیار رحیمی





حرمت عاطفه با سنگ جدایی مشکن

می دهد درس درستی دل بشکسته ما



مهیار رحیمی




خویش را گم کرده ام در سنگلاخ زندگی


هر چـه مـیـگـردم نـمیدانم کجا افتاده ام



مهیار رحیمی





خنده مي‌بيني، ولي از گريه‌ي دل غافلي


خانه‌ي، ما اندرون ابرست و  بيرون  آفتاب



مهیار رحیمی





خواهم از گريه دهم خانه به سيلاب امشب


دوســتـان را خـبـر از چــشـم پـرآبـم مـكنـيـد




مهیار رحیمی







خوب کردی وقت رفتن آمدی دیدی مرا


گر نمی دیدی مرا دیگر نمی دیدی مرا



مهیار رحیمی





خدایا!عاشقم،عاشق ترم کن


سراپا آتشم،خاکسترم کن



مهیار رحیمی





خدایا نگاه کن درست تو چه وقتی


پر از اشکم اما میخندم به سختی



مهیار رحیمی





خلل پذیر بود هر بنا که می بینی

مگر بنای محبت که خالی از خلل است



مهیار رحیمی





خواهي كه جهان  در ره اقبال تو باشد


خواهان كسي باش كه خواهان تو با شد




مهیار رحیمی





خوشست عمر دريغا که جاوداني نيست


پس اعتمــاد بر اين پنج روز فــانـي نيست



مهیار رحیمی





خنده هايم گريه آور گريه هايم جانگداز

با غم امروز در اندوه فردايم کنون



مهیار رحیمی





خدايا ! بشکن اين آيينه ها را

که من از ديدن آيينه سيرم

مرا روي خوشي از زندگي نيست

ولي از زنده ماندن نا گزيرم



مهیار رحیمی




خوبي از اندازه بيرون ميبري انصاف نيست

دشمن جان بودن و شيرين تر از جان زيستن



مهیار رحیمی




خلد گر به پا خاری آسان بر آید

چه سازم به خاری که در دل نشیند



مهیار رحیمی




خودنمایی،کار ما را در گره انداخته است

قطره چون برداشت،دست از خویش،دریا می شود




مهیار رحیمی







نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




تاریخ: برچسب:,
ارسال توسط مهیار

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت: